Home - Relatii cu publicul - Structura
Primariei
CONSILIUL
LOCAL MUNICIPAL TÂRGOVIȘTE
SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR DE EVIDENTĂ A PERSOANELOR
R E G U L A M E N T U L
PRIVIND ORGANIZAREA ȘI FUNCTIONAREA
SERVICIULUI PUBLIC COMUNITAR DE EVIDENTA A
PERSOANELOR
AL MUNICIPIULUI TÂRGOVIȘTE
CAPITOLUL I
Art. 1 - Serviciul public
comunitar local de evidență a persoanelor al municipiului
Târgoviște denumit
în continuare serviciu public comunitar, se organizează în subordinea
Consiliului Local al Municipiului Târgoviște, și este aparat de specialitate al
administrației publice locale, constituit în temeiul art. 1 alin. (1) din
Ordonanța Guvernului nr. 84/2001 privind înființarea, organizarea și
funcționarea serviciilor publice comunitare de evidența a persoanelor, aprobată
cu modificări și completări prin Legea nr. 372/2002, precum și prin Ordonanța
de Urgență nr. 50/2004, aprobată prin
Legea 520/2004.
Art.2 - (1)
Scopul serviciului public comunitar este acela de a exercita competențele ce îi
sunt date prin lege pentru punerea în aplicare a prevederilor actelor normative
care reglementează activitatea de evidență a persoanelor, precum și de
eliberare a documentelor, în sistem de ghișeu unic.
(2) Activitatea
serviciului public comunitar local se desfășoară în interesul persoanei și al
comunității, în sprijinul instituțiilor statului, exclusiv pe baza și în
executarea legii.
Art. 3 -(1) În
vederea îndeplinirii atribuțiilor, serviciul public comunitar este constituit,
potrivit prevederilor art. 4 alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 84/2001,
prin reorganizarea compartimentului de stare civilă din Aparatul Propriu al
Consiliului Local al Municipiului Târgoviște și a Biroului de evidență informatizată a persoanei din aceeași
localitate, care a făcut parte din structura de evidență informatizată a
persoanei a municipiului.
(2) Serviciul public comunitar
local de evidență a persoanelor este organizat la nivel de serviciu și are în
componență compartimente având ca principale atribuții: evidența persoanelor și
eliberarea cărților de identitate și a celor de alegător, eliberarea
pașapoartelor simple, permiselor de conducere și certficatelor de
înmatriculare, înregistrarea actelor și eliberarea certificatelor de stare
civilă, informatică, analiză-sinteză, secretariat-arhivăși relații cu publicul.
Art. 4 - (1)
Șeful serviciului public comunitar local este numit sau eliberat din funcție prin
hotărâre a consiliului local, în condițiile legii, cu avizul Inspectoratului
Național pentru Evidența Persoanelor în conformitate cu prevederile art. 9
alin. (2) din metodologia aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 2104/2004.
Art. 5 - În
îndeplinirea prerogativelor cu care este investit, serviciul public comunitar
local cooperează cu celelalte structuri ale Primăriei, ale Ministerului
Administrației și Internelor și colaborează, pe probleme de interes comun,
potrivit prevederilor actelor normative în vigoare, cu autoritățile publice,
societăți, agenți economici, precum și cu persoane fizice.
ORGANIZAREA
SERVICIULUI
Art. 6 - (1) Structura
organizatorică și efectivele serviciului public comunitar local sunt stabilite
conform statului de organizare aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al
Municipiului Târgoviște, nr. __________
din _________ , avizat de Inspectoratul Național pentru Evidența Persoanelor.
(2) Serviciul public comunitar local de evidență a
persoanelor are atribuții pe linie de:
a) - evidență a persoanelor și eliberare a actelor de
identitate;
b) - eliberare a pașapoartelor, a permiselor de
conducere, a certificatelor de inmatriculare și a plăcilor cu numere de
înmatriculare a vehiculelor;
c) - informatică;
d) - stare civilă;
f) - analiză - sinteză, secretariat-arhivă și relații
publice.
Art. 7 - (1)
Serviciul public comunitar local execută atribuțiile ce-i sunt conferite de
lege pentru soluționarea cererilor cetățenilor care au domiciliul sau reședința
pe raza de competență.
(2) În vederea atingerii obiectivelor
stabilite, activitatea serviciului are la bază relații de autoritate
(ierarhice, funcționale), de cooperare, de coordonare și de control, potrivit
atribuțiilor stabilite pentru fiecare structură componentă în parte.
Art. 8 - (1)
Relațiile de autoritate ierarhice se stabilesc între conducerea serviciului
public comunitar local și structurile subordonate acestuia în scopul
menținerii, păstrării și perfecționării stării de funcționalitate a serviciului.
Același tip de relații se stabilesc între șefi și personalul subordonat
acestora.
(2) În cadrul
serviciilor sau birourilor se pot organiza compartimente. În cadrul
compartimentului unde nu sunt prevăzute funcții de conducere, se stabilesc relații
de autoritate funcționale între personalul cu funcția cea mai mare și restul
personalului acestor structuri, în vederea îndrumării și îmbinării în mod
unitar, în conformitate cu scopurile și obiectivele propuse, a activității
acestora și a echilibrării sarcinilor, armonizării eforturilor necesare și
asigurării unității de acțiune în îndeplinirea obiectivelor.
Art. 9 - (1) La nivelul serviciului public comunitar local, activitate a de control
și coordonare este atributul conducerii și se realizează direct, ori prin
intermediul șefului de serviciu, birou sau compartiment. De asemenea, în
activitatea de control, pe linii specifice de muncă, conducerea serviciului
poate angrena și alt personal specializat din cadrul structurilor proprii.
(2) Organigrama serviciului
public comunitar este prevăzută în anexa, la prezentul regulament.
Art.10 - Serviciul public comunitar local
de evidență a persoanelor al Municipiului Târgoviste primește și soluționează
cererile cetățenilor pe probleme specifice de evidență a persoanelor din
localitatea în care funcționează serviciul public comunitar local, cât și din
unele comune învecinate, din raza de competență, la care nu s-au constituit încă servicii
publice comunitare locale, respectiv: loc. Priseaca și comunele: Voinești, Văleni-Dâmbovița, Văcărești, Ulmi,
Tătărani, Șotânga, Răzvad, Pucheni, Ocnița, Nucet, Mănești, Malu cu Flori,
Lucieni, Gura Ocniței, Finta, Dragomirești, Doicești, Dobra, Cornești,
Comișani, Cojasca, Cândești, Bucșani, Bilciurești, Bărbulețu, Băleni, Aninoasa.
.
CONDUCEREA SERVICIULUI
Art. 11 - Conducerea
serviciului public comunitar local este asigurată de șeful serviciului.
Art. 12 - (1) Șeful
serviciului reprezintă serviciul public comunitar local în relațiile cu șefii
celorlalte structuri din cadrul primăriei, cu comandanții (șefii) unităților
din Ministerul Administrației și Internelor, cu instituțiile și organismele din
afara sistemului Ministerului Administrației și Internelor, potrivit
competențelor legale.
(2) În aplicarea ordinelor
și instrucțiunilor de nivel superior, șeful serviciului public comunitar local
emite dispoziții obligatorii pentru tot personalul din subordine, în
conformitate cu prevederile legale.
(3) În condițiile legii
și reglementărilor specifice, șeful serviciului public comunitar local poate
delega atribuții din competența sa altor cadre din subordine.
Art. 13 - Șeful
serviciului public comunitar local răspunde în fața consiliului local de
întreaga activitate pe care o desfășoară, potrivit prevederilor fișei postului.
(2) Personalul serviciului public comunitar local
răspunde de întreaga activitate pe care o desfășoară, în fața șefului
serviciului.
CAPITOLUL III
ATRIBUTIILE SERVICIULUI PUBLIC COMUNITAR LOCAL
Art. 14 - Serviciul public comunitar
local are următoarele atribuții principale:
a)
Întocmește, ține evidența și eliberează certificatele de
stare civilă
b)
Înregistrează actele și faptele de stare civilă, precum
și mențiunile și modificările intervenite în statutul civil, în domiciliul și
reședința persoanei, în condițiile legii;
c)
Întocmește și păstrează registrele de stare civilă, în
condițiile legii;
d)
Întocmesc, completează, rectifică, anulează sau
reconstituie actele de stare civilă, precum și orice mențiuni făcute pe actele
de stare civilă, în condițiile legii;
e)
Actualizează, utilizează și valorifică Registrul local de
evidență a persoanei, care conține datele de identificare și adresele
cetățenilor care au domiciliul în raza de competență teritorială a serviciului
public comunitar respectiv;
f)
Furnizează, în cadrul Sistemului Național Informatic de
Evidență a Populației, datele necesare pentru actualizarea Registrului
Permanent de Evidența Populației;
g)
Furnizează, în condițiile legii, la solicitarea
autorităților și instituțiilor publice centrale,
județe și locale, agenților economici ori a cetățenilor, datele de identificare
și de adresă ale persoanei;
h)
Întocmește listele electorale permanente, în colaborare
cu structurile teritoriale ale Centrului Național pentru Administrarea Bazelor
de Date de Evidență a Persoanelor;
i)
Constată contravențiile și aplică sancțiuni, în
condițiile legii;
j)
Primește, în sistem de ghișeu unic, cererile și documentele
necesare în vederea eliberării cărților de identitate, cărților de alegător,
pașapoartelor simple, permiselor de conducere, certificatelor de înmatriculare
și a plăcilor cu numere de înmatriculare a vehiculelor, și le înaintează
serviciilor publice comunitare județene de evidență a persoanelor, serviciilor
publice comunitare pentru eliberarea și evidența pașapoartelor, respectiv
serviciilor publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a
vehiculelor;
k)
Primește de la serviciile publice comunitare competente
cărțile de identitate, cărțile de alegător pașapoartele simple, permisele de
conducere, certificatele de înmatriculare și plăcile cu numere de înmatriculare
a vehiculelor pe care le eliberează solicitanților;
l)
Ține registrele de evidență pentru fiecare categorie de
documente eliberate;
m)
Îndeplinește și alte atribuții stabilite prin reglementări
legale.
Sectiunea I
ATRIBUTII PE LINIE DE EVIDENTĂ A PERSOANELOR
ȘI ELIBERARE A ACTELOR DE IDENTITATE
Art. 15-În domeniul evidenței
persoanelor și eliberării actelor de identitate, serviciul public comunitar local
are următoarele principale atribuții:
a) Organizează activitate a de
eliberare a actelor de identitate și a cărților de alegător, sens în care
primește, analizează și soluționează cererile pentru eliberarea cărților de
identitate, stabilirea, restabilirea ori schimbarea domiciliului, precum și -
acordarea vizei de reședință, în conformitate cu prevederile legale;
b) Pentru îndeplinirea întocmai a
atribuțiilor și sarcinilor din competență, răspunde de aplicarea întocmai a
dispozițiilor leg ale, a ordinelor și instrucțiunilor care reglementează
activitatea pe linia regimului de evidență a persoanelor;
c)
Înregistrează toate cererile, în registrele
corespunzătoare fiecărei categorii de lucrări, în conformitate cu prevederile
metodologiei de lucru
d)
Răspunde de corectitudinea datelor preluate din
documentele primare și înscrise în formularele necesare eliberării actelor de
identitate;
e)
Colaborează cu formațiunile de poliție organizând în
comun acțiuni și controale la locuri de cazare în comun, hoteluri, moteluri,
campinguri și alte unități de cazare turistică, în vederea identificării
persoanelor nepuse în legalitate pe linie de evidență a populației, precum și a
celor urmărite în temeiul legii;
f)
Asigură aplicarea mențiunilor corespunzătoare în actele
de identitate alcetătenilor fată de care s-a luat măsura interdictiei de a se
afla în anumite calităti sau de a părăsi localitatea de domiciliu;
g)
Identifică - pe baza mențiunilor operative - elementele
urmărite, cele cu interdicția prezenței în anumite localități etc. și anunță
unitățile de poliție în vederea luării măsurilor leg ale ce se impun;
h) Înmânează actele de identitate
titularilor care au solicitat eliberarea acestora;
i)
Actualizează
Registrul permanent de evidență a populației cu informațiile din cererile
cetățenilor pentru eliberarea actului de identitate, precum și din comunicările
autorităților publice prevăzute de lege;
j)
Desfășoară activități de primire, examinare și
rezolvare a petițiilor cetățenilor;
k)
Asigură colaborarea și schimbul permanent de informații
cu unitățile operative ale M.A.I., în scopul realizării operative și de
calitate a sarcinilor comune ce le revin,- în temeiul legii;
l)
Formulează propuneri pentru îmbunătățirea muncii,
modificarea metodologiilor de lucru etc.;
m)
Întocmește situațiile statistice, sintezele ce conțin
activitățile desfășurate lunar, trimestrial și anual, în cadrul serviciului,
precum și procesele-verbale de scădere din gestiune;
n)
Răspunde de activitățile de selecționare, creare,
folosire și păstrare a arhivei specifice;
o)
Soluționează cererile formațiunilor operative din M.A.I.,
S.R.I., S.P.P., Justiție, Parchet, M.Ap.N., persoane fizice și juridice,
privind verificarea și identificarea persoanelor fizice;
p)
Organizează, asigură conservarea și utilizează, în
procesul muncii, evidențele locale;
q)
Eliberează acte de identitate persoanelor intemate în
unități sanitare și de protecție socială, precum și celor aflate în arestul
unităților de poliție ori în unități de detenție din zona de responsabilitate;
r)
Acordă sprijin în vederea identificării operative a
persoanelor intemate în unități
sanitare, ce nu posedă asupra lor acte de identitate;
s) Asigură securitatea documentelor
serviciului.
Sectiunea II
ATRIBUȚII
PE LINIE DE ELIBERARE A PAȘAPOARTELOR,
A PERMISELOR DE CONDUCERE, A CERTIFICATELOR DE
INMATRICULARE ȘI A PLĂCILOR CU NUMERE DE
ÎNMATRICULARE A VEHICULELOR
Art.16 - Pentru eliberarea pașapoartelor, a permiselor
de conducere, a certificatelor de înmatriculare și a plăcilor cu numere de
înmatriculare a vehiculelor, serviciul public comunitar local are următoarele
principale atribuții:
a) Primește cererile și documentele necesare în vederea eliberării și preschimbării pașapoartelor simple, includerii minorilor în pașapoartele părinților, eliberării și preschimbării permiselor de conducere auto, a certificatelor de înmatriculare și a plăcilor cu numere de înmatriculare a vehiculelor, pentru cetățenii care domiciliază în raza de competență;
b) Trimite serviciilor publice
comunitare pentru eliberarea și evidența pașapoartelor, respectiv serviciilor
publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor,
cererile și documentele necesare în vederea producerii pașapoartelor simple,
permiselor de conducere, certificatelor de înmatriculare a vehiculelor si
plăcilor cu numere de înmatriculare a vehiculelor;
c) Preia de la serviciile publice
comunitare competente pașapoartele simple, permisele de conducere,
certificatele de înmatriculare a vehiculelor și plăcile cu numere de înmatriculare
a vehiculelor în vederea înmânării lor către solicitanți;
d) Înmânează pașapoartele, permisele
de conducere auto, certificatele de înmatriculare și plăcile cu numere de
înmatriculare a vehiculelor, titularilor care au solicitat eliberarea acestora;
e) Răspunde de corectitudinea datelor
preluate din documentele primare și înscrise de cetățeni în formularele
utilizate pentru eliberarea pașapoartelor, permiselor de conducere auto și
certificatelor de înmatriculare;
f)
Ține registrele de evidență pentru fiecare categorie de
documente eliberate.
Sectiunea III
Art. 17 - Pe linie informatică, serviciul public
comunitar local are următoarele atribuții principale:
a) Actualizează Registrul permanent
de evidență a populației local cu datele privind persoana fizică în baza
comunicărilor înaintate de ministere și alte autorități ale administrației
publice centrale și locale, precum și a documentelor prezentate de cetățeni cu
ocazia soluționării cererilor acestora;
b) Preia în Registrul permanent de
evidență a populației datele privind persoana fizică în baza comunicărilor
nominale pentru născuții vii, cetățeni români, ori cu privire la modificările
intervenite în statutul civil al persoanelor în vârsta de 0-14 ani, precum și
actele de identitate ale persoanelor decedate ori declarațiile din care rezultă
că persoanele decedate nu au avut acte de identitate;
c)
Preia imaginea cetățenilor care solicită eliberarea
actelor de identitate și a pașapoartelor;
d)
Actualizează datele și pregătește lotul în vederea
producerii cărților de identitate și a pașapoartelor;
e)
Copiază pe
dischete sau CD lotul cu cererile pentru producerea cărților de identitate și a
pașapoartelor și completează fișa de însoțire a lotului și celelalte evidențe;
f)
Operează în baza de date locală data înmânării cărții de
identitate;
g)
Execută activități pentru întreținerea preventivă a
echipamentelor din dotare;
h) Evidențiază incidentele de
hard-soft și de aplicație;
i)
Clarifică neconcordanțele dintre nomenclatorul arterelor
de circulație și situația din teren, respectiv din documentele cetățenilor;
j)
Rezolvă erorile din baza de date locală (constatate cu
ocazia unor verificări sau semnalate de alți utilizatori);
k) Salvează și arhivează pe suport magnetic,
fișierul de imagini pentru loturile de cărti de identitate;
l)
Furnizează,
în condițiile legii, datele de identificare și de adresă ale persoanei către
autoritățile și instituțiile publice centrale, județe și locale, agenții
economici și către cetățeni, în cazul în care sunt necesare prelucrări de date
în sistem informatic;
m) Întocmește listele electorale
permanente;
n) Administrează rețeaua și domeniul
sistemului informatic pe probleme de competența serviciului public comunitar
local;
o) Desfășoară activități de studiu și
documentare tehnică, în scopul cunoașterii tehnologiilor în domeniul informatic
și a posibilităților de implementare a acestora în cadrul sistemului informatic
local;
p)
Colaborează cu specialiștii structurilor informatice
interconectate la bazele de date comune ale Ministerului Administrației și
Internelor, în vederea asigurării utilizării datelor în conformitate cu
prevederile legale;
q)
Execută operații de instalare a sistemelor de operare a
software-ului de bază și de aplicație pe echipamentele de calcul care compun
sistemul informatic local și participă la depanarea și repunerea în funcțiune a
echipamentelor de calcul, împreună cu specialiștii frnnei care asigură
asistența tehnică în cadrul contractelor de service al echipamentelor de calcul,
de comuiiicație și software;
r)
Asigură protecția datelor și informațiilor gestionate și
ia măsuri de prevenire a scurgerii de informații clasificate și secrete de
serviciu;
s)
Execută alte sarcini dispuse de conducerea serviciului.
ATRIBUTII PE LINIE DE STARE CIVILĂ
Art. 18 - Pe
linie de stare civilă, serviciul public comunitar are următoarele principale
atribuții:
a)
Întocmește, la cerere sau din oficiu - potrivit
legii, acte de naștere, de căsătorie și de deces și eliberează certificate doveditoare;
b)
Înscrie mențiuni, în condițiile legii și ale
metodologiilor, pe marginea actelor de stare civilă aflate în păstrare și
trimite comunicări de mențiuni pentru înscriere în registre, exemplarul I sau
II, după caz;
c)
Pentru îndeplinirea întocmai a atribuțiilor și sarcinilor
din competență, răspunde de aplicarea întocmai a dispozițiilor legale, a
ordinelor și instrucțiunilor care reglementează activitatea pe linia regimului
de stare civilă;
d)
Înregistrează toate cererile în registrele corespunzătoare
fiecărei categorii de lucrări, în conformitate cu prevederile metodologiei de
lucru;
e)
Răspunde de corectitudinea datelor preluate din
documentele primare și înscrise în formulare;
f)
Eliberează extrase de pe actele de stare civilă, la
cererea autorităților, precum și - dovezi privind înregistrarea unui act de
stare civilă, la cererea persoanelor fizice;
g)
Trimite structurii informatice din cadru serviciului,
până la data de 5 a lunii următoare înregistrării, comunicările nominale pentru
născuții vii, cetățeni români, ori cu privire la modificările intervenite în
statutul civil al persoanelor în vârsta de 0-14 ani, precum și actele de
identitate ale persoanelor decedate ori declarațiile din care rezultă că
persoanele decedate nu au avut acte de identitate;
h)
Trimite centrelor militare, până la data de 5 a lunii
următoare înregistrării decesului, livretul militar sau adeverința de recrutare
a persoanei supuse obligațiilor militare;
i)
Întocmește buletine statistice de naștere, de căsătorie
și de deces, în conformitate cu normele Institutului Național de Statistică pe
care le trimite, trimite, lunar Directiei Judetene de Statistică;
j)
la măsuri de păstrare în condiții corespunzătoare a
registrelor și certificatelor de stare civilă pentru a evita deteriorarea sau
dispariția acestora;
k)
Atribuie codul numeric personal, pe baza listelor de
coduri precalculate, pe care le arhivează și le păstrează în condiții depline
de securitate;
l)
Propune anual, necesarul de registre, certificate de
stare civilă, formulare, imprimate auxiliare și cerneală specială, pentru anul
următor, și îl comunică serviciului public comunitar județean de evidență a
persoanelor;
m)
Se îngrijește de reconstituirea prin copiere a
registrelor de stare civilă pierdute ori distruse - parțial sau total - după
exemplarul existent, certificând exactitate a datelor înscrise;
n) la măsuri de reconstituire sau
întocmire ulterioară a actelor de stare civilă, în cazurile prevăzute de lege;
o) Înaintează serviciului public
comunitar județean de evidență a persoanelor, exemplarul II al registrelor de
stare civilă, în termen de 30 de zile de la data când toate filele din registru
au fost completate, după ce au fost operate toate mențiunile din exemplarul 1;
p) Sesizează imediat serviciul
județean de specialitate, în cazul dispariției unor documente de stare civilă
cu regim special;
q)
Primește cererile și efectuează verificări cu privire la
schimbarea numelui pe cale administrativă și transcrierea certificatelor de
stare civilă procurate din străinătate;
r)
La solicitarea instanțelor, efectuează verificări cu
privire la anularea, completarea, rectificarea ori modificarea actelor de stare
civilă, declararea dispariției sau a morții pe cale judecătorească și
înregistrarea tardivă a nașterii;
s)
Desfășoară activități de primire, examinare, evidență și
rezolvare a petițiilor cetătenilor;
t)
Asigură colaborarea și schimbul permanent de informații
cu unitățile operative ale M.A.I., în scopul realizării operative și de
calitate a sarcinilor comune ce-i revin în temeiul legii;
u)
Formulează propuneri pentru îmbunătățirea muncii,
modificarea metodologiilor de lucru etc.;
v)
Întocmește situațiile statistice, sintezele ce conțin
activitățile desfășurate lunar, trimestrial și anual, în cadrul serviciului
public local, precum și procesele-verbale de scădere din gestiune;
w)
Răspunde de activitățile de selecționare, creare,
folosire și păstrare a arhivei; x) Execută acțiuni și controale cu personalul
propriu sau în colaborare cu formațiunile de ordine publică, în unitățile
sanitare și de protecție socială, în vederea depistării persoanelor a căror
naștere nu a fost înregistrată în registrele de stare civilă și a persoanelor
cu identitate necunoscută;
x)
Colaborează cu formațiunile de poliție pentru
identificarea unor cadavre și persoane
cu identitate necunoscută, precum și a părinților copiilor abandonați.
Sectiunea V
ATRIBUȚII PE LINIE DE ANALIZA-SINTEZĂ,
SECRETARIAT ȘI RELAȚII CU PUBLICUL
Art. 19 - În
domeniul analiză-sinteză, secretariat și relații cu publicul, serviciul public comunitar
are următoarele principale atribuții:
a)
Primește, înregistrează și ține evidența ordinelor,
dispozițiilor, instrucțiunilor, regulamentelor, ștampilelor și sigiliilor,
asigurând repartizarea lor în cadrul serviciului;
b)
Verifică modul în care se aplică dispozițiile legale cu
privire la apărarea secretului de stat și de serviciu, modul de manipulare și
de păstrare a documentelor secrete;
c)
Organizează și asigură întreținerea, exploatarea și
selecționarea fondului arhivistic neoperativ constituit la nivelul serviciului,
în conformitate cu dispozițiile legale în materie;
d)
Asigură înregistrarea intrării/ieșirii tuturor
documentelor și clasarea acestora în vederea arhivarea acestora;
e)
Repartizează corespondența, o predă după executarea
operațiunilor de înregistrare în registrele special destinate;
f) Expediază corespondența;
g) Asigură primirea și înregistrarea
petițiilor și urmărește rezolvarea acestora în termenul legal;
h) Organizează și desfășoară
activitatea de primire în audiență a cetățenilor de către conducerea
serviciului sau lucrătorul desemnat;
i)
Centralizează
principalii indicatori realizați, verifică modul de îndeplinire a sarcinilor
propuse și întocmește sintezele, situațiile comparative și analizele
activităților desfășurate periodic;
j)
Transmite
serviciului public comunitar de evidență a persoanelor, județean, sintezele și
analizele întocmite;
k)
Asigură constituirea fondului arhivistic neoperativ al
serviciului, din documentele rezultate din activitatea de profil.
CAPITOLUL IV
DISPOZITII FINALE
Art. 20 - (1)
Atribuțiile șefului serviciului public comunitar local și ale celorlalte cadre
cu funcții de conducere sau de execuție sunt prevăzute în fișele posturilor.
(2) În raport de modificările intervenite în structura sau
activitatea serviciului public comunitar local, fișele posturilor până la
funcția de șef de birou, inclusiv, vor fi reactualizate, cu aprobarea șefului
serviciului.
(3) Fișa postului șefului serviciului va fi reactualizată
numai cu aprobarea Consiliului local și I.N.E.P.
(4) Pe baza extraselor din prezentul regulament, șefii
structurilor subordonate serviciului public comunitar local întocmesc fișele
posturilor pentru toate funcțiile din structură, pe care le aprobă șeful
serviciului.
Art. 21 - Personalul
serviciului public comunitar va fi încadrat în grupa de muncă corespunzătoare,
conform reglementărilor în vigoare.
Art. 22 - Personalul
serviciului public comunitar local este obligat să cunoască și să aplice
întocmai, prevederile prezentului regulament, în părțile ce-l privesc.