Anexa nr. 2
REGULAMENT
de organizare şi desfăşurare a concursului de
proiecte de management pentru ocuparea postului de Manager al Teatrului
Municipal Târgoviște
CAPITOLUL I: Dispoziţii generale
Art. 1
Concursul de proiecte de management pentru TEATRUL MUNICIPAL
TÂRGOVIȘTE aflat în subordinea Consiliului
Local al Municipiului Târgoviște, denumit
în continuare autoritatea, se
organizează în conformitate cu prevederile Ordonanţei de
urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul
instituţiilor publice de cultură, aprobată cu modificări
şi completări prin Legea nr. 269/2009, denumită în
continuare OUG, precum şi cu cele ale HG 1301/2009 și ale
prezentului Regulament.
Art. 2
(1) Concursul de proiecte de management se
desfăşoară conform unui calendar, stabilit cu respectarea
dispoziţiilor art. 9 din Ordonanţa
de urgenţă189/2008 privind managementul
instituţiilor publice de cultură, aprobată cu modificări
şi completări prin Legea nr. 269/2009
(2) Consiliul
Local Târgoviște va delega Primarului
obligația de a stabili datele
exacte de desfășurare
ale etapelor concursului, bibliografia si conditiile de participare la concurs
CAPITOLUL II: Organizarea şi funcţionarea comisiei de concurs
Art. 3
(1)Comisia de concurs,
denumită în continuare Comisia, este alcătuită din:
a)2 reprezentanţi
ai autorităţii – numiți
prin hotărâre a Consiliului Local
b) 4 specialişti
din domeniul artelor spectacolului și
managementului cultural.
(2) Membrii Comisiei de concurs vor fi votați
nominal de Consiliul Local.
(3) Lista membrilor aprobați
va conține și
un număr proporțional
de membri supleanți pentru situații
neprevăzute.
(4) Consiliul Local va delega Primarului, respectiv Secretariatului Tehnic, obligația de a convoca membrii Comisiei de Concurs la sediul autorității, la data agreată pentru susținerea celor 2 probe.
(2)Membrii Comisiei sunt
numiţi prin Hotărârea Consiliului Local Municipal Targoviste
Art. 4
(1)Comisia are următoarele
atribuţii principale:
a)elimină din
concurs proiectele de management care conţin informaţii privind
identitatea autorului;
b)analizează
proiectele de management depuse de candidaţi, acordând note pentru fiecare
etapă a concursului;
c)stabileşte
rezultatul concursului pe baza rezultatelor fiecărei etape;
d)alege în prima ședință
a Comisiei un Președinte de Comisie
(2)Comisia poate formula
recomandări autorităţii privind durata contractului de
management, în limitele prevăzute la art. 11 alin. (2) lit. d) din
ordonanţa de urgenţă, şi, după caz, privind
conţinutul acestuia.
(3)Lucrările şi
dezbaterile din cadrul Comisiei sunt confidenţiale.
Art. 5
(1)Secretariatul Comisiei este
asigurat prin grija doamnei Neagu Veronica din cadrul Compartimentului Resurse
Umane si Asigurarea Calitatii al Aparatului de Specialitate al Primarului
(2)Secretariatul are următoarele atribuţii:
a)asigură
condiţiile tehnico-organizatorice pentru desfăşurarea
concursului;
b)verifică
legalitatea şi conformitatea documentelor depuse de candidaţi;
c)elimină, pe
bază de proces-verbal, mapele de concurs incomplete şi pe cele care
conţin documente neconforme cu cerinţele din anunţul public
şi îi anunţă pe candidaţii în cauză;
d)certifică
pentru conformitatea cu originalul copiile actelor din dosarul de concurs, pe
baza documentelor originale;
e)întocmeşte
pentru membrii Comisiei declaraţiile de confidenţialitate;
f)transmite membrilor
Comisiei proiectele de management ale candidaţilor cu dosare admise;
g)participă la
şedinţele Comisiei, fără drept de vot;
h)consemnează în
documente redactate la finele fiecărei etape nota fiecărui candidat;
i)aduce la cunoştinţa
candidaţilor, în scris, nota obţinută în prima etapă, în
termenul prevăzut la art. 19 alin. (2) din ordonanţa de
urgenţă;
j)calculează
nota fiecărui candidat şi redactează procesul-verbal al
concursului, consemnând, după caz, recomandările Comisiei;
k)aduce la
cunoştinţa candidaţilor, în scris, nota obţinută în
prima etapă a concursului, în termenul prevăzut la art. 19 alin. (2)
din ordonanţa de urgenţă, şi asigură afişarea
acesteia la sediul autorităţii, la sediul instituţiei, precum
şi pe pagina de internet a acesteia, după caz;
l)aduce la
cunoştinţa candidaţilor, în scris, rezultatul concursului, în
termenul prevăzut la art. 19 alin. (8) din ordonanţa de
urgenţă, şi asigură afişarea acestuia la sediul
autorităţii, la sediul instituţiei, precum şi pe pagina de
internet a autorităţii, după caz;
m)asigură
aducerea la cunoştinţa publică a rezultatului final al
concursului, a listei nominale a candidaţilor şi a altor
informaţii de interes public, în termenul prevăzut la art. 20 alin.
(4) din ordonanţa de urgenţă;
n)se ocupă de
retribuirea membrilor Comisiei pentru activitatea prestată în ședințele
Comisiei.
CAPITOLUL III: Analiza şi notarea proiectelor de
management
SECŢIUNEA 1: Rezultatul concursului
Art. 6
(1)Membrii Comisiei
studiază individual proiectele de management primite în format electronic
şi/sau pe suport hârtie de la secretariat.
(2)Analiza şi notarea
proiectelor de management se fac în baza criteriilor generale din caietul de
obiective, prevăzute la art. 12 alin. (1) din ordonanţa de urgenţă.
(3)Comisia îşi
desfăşoară activitatea în şedinţe, organizate la
sediul autorităţii, în cadrul cărora membrii acesteia:
a)analizează
Caietul de obiective şi stabilesc punctajul/grila de evaluare pentru
criteriile în baza cărora se notează proiectele de management şi
interviul;
b)dezbat,
analizează şi notează proiectele de management - pentru prima
etapă a concursului;
c)acordă note
pentru cea de-a doua etapă a concursului - susţinerea, în cadrul
interviului, a proiectelor de management de către candidaţii
admişi;
(4) Președintele Comisiei certifică punctajul/grila de evaluare stabilită în prima ședință a Comisiei și verifică notarea corectă de către fiecare membru al Comisiei în grilele completate individual.
(5)Data, ordinea de zi şi
locul de desfăşurare a şedinţelor sunt anunţate de
către secretariat cu cel puţin 48 ore înainte de
desfăşurarea acestora.
Art. 7
(1)Notarea se face prin
acordarea de către fiecare membru al Comisiei de note, de la 1 la 10,
pentru fiecare etapă.
(2)Nota candidatului,
acordată de fiecare membru, se calculează prin aplicarea
însumării punctajului stabilit de Comisie în cadrul şedinţelor
prevăzute la art. 6 alin. (3).
(3)Rezultatul final al
fiecărei candidaturi se calculează prin media aritmetică a
notelor acordate candidatului de fiecare membru al Comisiei.
[Rezultatul final] =
(nota 1 + nota 2 + nota 3 + nota 4 + nota x)/x
x - nr. membrilor Comisiei stabilit de autoritate pentru
respectivul concurs
CAPITOLUL IV: Soluţionarea contestaţiilor
Art. 8
Candidaţii nemulţumiţi pot depune
contestaţii asupra modului de respectare a procedurii privind organizarea
şi desfăşurarea concursului la Compartimentului Resurse
Umane si Asigurarea Calitatii al Aparatului de Specialitate al Primarului în termen
de 3 zile lucrătoare de la data aducerii la cunoştinţă a
rezultatului concursului.
Art. 9
(1)Contestaţiile se
soluţionează în termenul prevăzut la art. 20 alin. (3) din ordonanţa de urgenţă.
(2)Comisia de soluţionare
a contestaţiilor este alcătuită din 3 membri, numiţi/desemnaţi
cu respectarea dispoziţiilor art. 21 alin. (2) din ordonanţa de urgenţă.
(3)Membrii Comsiei de soluționarea contestațiilor sunt aprobați nominal de
către membrii Consiliului Local Municipal Targoviste prin hotarare.
(4)Lista membrilor propuși va conține și membrii supleanți pentru situații neprevăzute.